DOI: https://doi.org/10.31865/2520-6842112019185810

КОНЦЕПТ ОСВІТИ В АЗІАТСЬКИХ КРАЇНАХ, ЯК СИНТЕЗ ІСТОРИЧНОГО МИНУЛОГО І СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ

Олександр Пугач

Анотація


У статті розглядається освітній процес і його філософські принципи в окремих азіатських країнах. Визначення і докладний розгляд парадигм і принципів освіти, країн, які отримали різке економічне зростання в другій половині двадцятого і початку двадцять першого століття. І, тим не менш, не дивлячись на благополуччя і розвиток, змінити вектор розвитку ментального свідомості країни неможливо без поступового реформування освітніх компетенцій і традиційних східних традицій. Внаслідок цього, головна мета статті - визначення концепту освіти позначених країн і підкреслення протиріч між прогресивністю економічного розвитку і консервативністю освітнього процесу. Зроблені висновки будуть додатковими і актуальними для дисертаційного дослідження зі схожою тематикою. Будуть розглянуті фундаментальні речі, характерні в цілому для азіатського регіону, який найбільш прогресує і поставляє на ринок праці все більш кваліфіковані кадри, які надають серйозну конкуренцію серед інших країн.


Ключові слова


концепт освіти; філософія; освітній процес; педагогіка; ментальність

Повний текст:

PDF

Посилання


REFERENCES

Peter Cave. (2007). Primary School in Japan: Self, individuality and learning in elementary education – New-York: Routledge Taylor&Francis group. – 244 с.

Kaori Okano. (1993). School to work transition in Japan – Bristol: Multilingual matters LTD Clevadon, Philadelphia, Adelaide. – 287 c.

Alishev TB,(2010). Gilmutdinov A.Kh. Singapore's experience: creating a world-class educational system // Educational Issues. No. 4. S. 227-246

Borevskaya N.E.(2002). Essay on the history of the school and pedagogical thought in China. M: Institute of the Far East, RAS.146 s.

Grebenik I. A. (2001).The education system of Japan in historical and contemporary contexts of development based on the concept of “humanity” in education / Igor Anatolevich Grebenik. // Bulletin of the Lugansk National University. Shevchenko. - No. 2.

Kalenyuk I (2005). Republic of Korea Education in the Context of the Strategy for Social Development 11 Higher Education of Ukraine №2 - P. 117-122. http://vintur.vinnica.ua/universytetska-lyxomanka

Sergienko A.Yu. (2015). Designing a teacher’s professional development using an internship in Singapore's education system // Man and Education. No. 4. S. 134-138

Suvorova EA (2012). The formation of the education system in China in the second half of the twentieth century // Bulletin of Tomsk State Pedagogical University, No. 3, P. 126-130